יש לך רעיון, מיזם מרגש או חלום שמתרוצץ לך בראש ולא מרפה.
את יודעת שבשביל להוציא אותם לפועל את חייבת:
תקציב לא מבוטל, תמיכה מקצועית מיוחדת, וכמובן, לפנות זמן יקר לפיתוח ויצירה.
מימון המונים - פלטפורמת ההגשמות הדיגיטלית הבטוחה ביותר והיחידה ש:
מבטיחה שהמוצר שלך יימכר עוד לפני שייצרת אותו
בונה מראש קהילה שתומכת ומאמינה בך
מממנת את הפרויקט שלך מבלי להסתכן כלכלית
מפיצה את הערכים והרעיון שלך בתפוצה רחבה
כל מה שאת יכולה לחלום עליו, החל מהוצאת ספרים, משחקים, סדנאות וקורסים לאור, דרך מיזמים חברתיים ופרויקטים להעצמה אישית ועד פיתוח טכנולוגי ויצירה, ניתן להשיג באמצעות מימון המונים, הטריק הוא – לעשות את זה נכון.
הנתונים הסטטיסטים מראים, הלכה למעשה, שקמפיינים שנעשתה לפניהם עבודת מחקר, הכנה נכונה, אסטרטגיה ומיקוד הגיעו לתוצאות מעולות, לאחוזי תמיכה מרשימים ואף עברו את היעד המקורי.
בתהליכי המיקוד והליווי שאני עושה עם נשים שרוצות לצאת בקמפיין מימון המונים מוצלח, אני משלבת את הניסיון והידע שלי בייעוץ עסקי, ובונה יחד איתן תכנית שיווק והפצה, מסודרת, ברורה ומעשית, ובכך מגדילה את אחוזי ההצלחה שלהן.
תהליך מיקוד – להכין את התשתית הטובה ביותר להצלחה
התהליך מיועד לנשים המעוניינות לצאת לדרך עם מפת עבודה מדויקת ומפורטת , ועם הידיעה הברורה מה הן עושות בכל שלב בקמפיין.
יחד אנחנו מאתרות את הפלטפורמה הנכונה ביותר לקמפיין, מגדירות את תקציב הגיוס הנדרש ואת קהלי היעד, בוחרות את אפיקי השיווק הנכונים, בונות ומדייקות את התכנים ואת תמהיל המתנות ושיתופי הפעולה ומייצרות אסטרטגיה כוללת לכל הקמפיין מתחילתו ועד סופו כולל תכנית מגירה להתמודדות עם תרחישים שונים.
התהליך כולל שתי פגישות פרונטליות בנות שעה וחצי בפער של כחודש בין אחת לשניה לטובת הערכות ובניית חומרים.
תהליך ליווי – גם תשתית, גם מיקוד, גם יד ביד עד להשגת התוצאה הרצויה
התהליך מיועד לנשים שלא רוצות לעשות את המסע הזה לבד וחשוב להן לקבל גם תשתית טובה וגם ליווי צמוד לכל אורך הקמפיין.
בנוסף לאיתור הפלטפורמה, אפיון הקהל והגדרת ערך המוצר, תכנים ותשורות, אפיקי שיווק ואסטרטגיה כוללת, אנחנו גם מדייקות, משנות ומגיבות בזמן אמת לשינויים המתרחשים בשטח, מייצרות מענה יצירתי למשברים שמתעוררים תוך כדי קמפיין, ובעיקר עושות את זה ביחד, לכל אורך הדרך.
התהליך כולל שתי פגישות הכנה טרום הקמפיין, ולאחר מכן, מידי שבוע, 2 שיחות, כמו גם, מעקב דו יומי שלי על קצב התקדמות הגיוס והמלצות לשינוי במידת הצורך וזמינות במיילים ו-ווטסאפים לבקשות, שאלות והתייעצויות, לכל אורך הקמפיין ועד לסיומו.
רוצה לצאת לדרך צלחה ולהגשים את המטרה שלך באמצעות קמפיין מימון המון, אשמח לשמוע ממך, מירב 053-7700001
שאלות נפוצות
מימון המון מתאים למי שזקוקים לתקציב על מנת להוציא לאור את המוצר/שירות שלהם, אבל הם מבינים שהתקציב הוא לא העיקר. למימון המון יש כמה יתרונות בולטים שהם הערך המוסף של התהליך – פלטפורמה נהדרת לספר לעולם עליכם ועל המתנה הגדולה שיש לכם לתת לעולם, הקמת קהילה תומכת (תרתי משמע) שיכולה להמשיך להיות נכס נהדר של העסק שלכם גם לאתר סיום הקמפיין, יצירת הזדמנויות לשיתופי פעולה חדשים ועוד.
תלוי באיזו פלטפורמה בוחרים. יש פלטפורמות שבהן קיים רק מסלול אחד של הכל או כלום, כלומר חייבים להגיע ל 100% גיוס ומעלה על מנת לממש את הפרוייקט ( Headstart, מימונה ועוד). ויש פלטפורמות (כיום רק ג'אמפסטרטר) שמאפשרות גם מסלול גמיש שבו ניתן לממש את הפרוייקט גם אם לא מגיעים ל 100%.
במידה ומחליטים לא לממש בכלל – מי שרכש תשורות בקמפיין לא מחוייב והיזמים צריכים להחליט אם להוציא את המוצר/שירות בדרך אחרת, במועד אחר או לא להוציא בכלל.
גם במימון המון, כמו בכל פרוייקט גדול או קטן בעסק, צריך לבצע תכנון ולבנות תוכנית עבודה שתאפשר לנו להשיג את התוצאות המיטביות.
הסטטיסטיקה מצביעה על כך שיש אחוזי הצלחה גבוהים יותר כאשר העסק מלווה על ידי מי שמוכשר לכך.
מימון המון נועד לגיוס תקציב עבור תהליך הייצור והוא אינו כולל את עלויות השיווק שלאחר מכן. עם זאת, בהחלט חובה להגיע למימון המון עם חומרים מוכנים מבחינת כתיבה, התחלת גרפיקה ועוד. חשוב לדעת בדיוק על מה יהיה הפרוייקט כדי לתקשר את זה החוצה. אם זה רק ברמת רעיון לא כל חומר מקדים מוכן, הקהל מרגיש שאין כאן מוצר אמיתי ופחות מתחבר.
היתרונות: כלכלה חדשה וחדשנית, אפשרות לגיוס תקציב הייצור טרום הייצור עצמו וללא לקיחת הלוואה, יצירת וניהול קהילה שהינה נכס עבור העסק גם הרבה אחרי הקמפיין, הזדמנויות חדשות לאור החשיפה הרחבה, אפשרות לספר את הסיפור האישי שלנו, לספר את החזון שלנו והערך שיש לנו לתת לעולם, נוצרים קשרים מיוחדים וחדשים, המון למידה על עצמנו ועל תהליכים בכלל ועוד.
החסרונות: תקופת הקמפיין הינה תקופה אינטנסיבית מאוד מבחינה רגשית וגם מבחינת עומס עשייה, כיוון שהיוצרים הם בחזית הקמפיין קיימת חשיפה, בדר"כ חשיפה אישית רחבה יותר מכרגיל ולא לכולם זה מתאים.
צריך להיערך כספית להוצאות שהן טרום עליית הקמפיין לאוויר כגון: כתיבה שיווקית, עיצוב גרפי, צילום ועריכת סרטון וצילום תמונות, ליווי מקצועי לקמפיין – עו"ד, רו"ח, ייעוץ עסקי. בהחלט לוקחים את העלויות הללו גם בתקציב גיוס המבוקש, ומקבלים זאת חזרה בתום הקמפיין, אך צריך להיערך מראש להוצאה זו.
תקופת הקמפיין היא תקופה עמוסה מאוד בכל הרבדים וחשוב להיערך אליה בהתאם מבחינה אישית ועסקית ולמצוא מבעוד מועד פתרונות או דרכי עשייה קצת אחרים. עם זאת, העסק לא אמור להפסיק לפעול, ההפך, הקמפיין מעורר עוד יותר ומעודד עשייה בעסק.